Pages

Friday, November 19, 2010

1st step derrr

wokeh.. ni aku nak citer pasal 1st step aku setup tank aku nih(tank=aquarium bukan keta kebal)

Aku setup tank nih pun pasal teracun dari member2.. memula setup masa dok kuantanG ari tuh
mmg takdak ilmu langsung.. main belasah jaaa... substrate.. lightning.. co2 .. dan memacam lagi.. sepatah haram tak tau... apatah lagi ngan flora n fauna huhu... n that tank is my biggest failure lar... buh pokok..tp dlm masa sama belasah buh freshwater lobster... terus lobster tuh jadi pembalak yang berjaya.. abeh ditebangya pokok aku dlm tank.. chaitss.. ni ler rupa tank aku memula dulu
2ft punya saiz


gambar nih sebelum aku buh lobster tuh...time nih dah rasa lawa giler scape yg aku buat tuh hahaha.. dan skang nih tank tuh dah selamat aku beri pada member kat kuantan pasal aku dah pindah balik Kelantan..malas nak bawak balik.. so sedekahkan saja pada member


No comments:

Post a Comment